ANIMOWANA 65-ka

konkurs na krótką animowaną etiudę

Przycisk_animator
Buy_ticket

ANIMACJA W PRAKTYCE

17.06.2019

Thumb_wide_how-east-london-based-animator-tim-allen-turns-emotion-into-movement-_-the-wharf-_-7

ANIMOWANY BAUHAUS
08.07.2019 10:00 | 240'
09.07.2019 10:00 | 240'
10.07.2019 10:00 | 240'
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

Korzystając z prostych narzędzi programów z pakietu Adobe, głównie After Effects, uczestnicy warsztatu stworzą krótkie formy animowane, inspirowane nurtem Bauhaus - który święci 100-lecie istnienia.

Zuzanna Szyszak, "Animowany Bauhaus":
lista rezerwowa
https://forms.gle/N212R7sGo5sgB2Bs9

----------------------------

ANIMOWANIE POSTACI 
08.07.2019 10:00 | 480'
09.07.2019 10:00 | 480'
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

Dwudniowe zajęcia pod okiem znanego twórcy animacji poklatkowych, Tima Allena. Specjalnie przygotowane ćwiczenia pozwolą uczestnikom znacznie rozwinąć swoją wiedzę na temat animowania ciała ludzkiego. Każde ćwiczenie zostanie zilustrowane krok po kroku za pomocą przykładów. Skupimy się na odwzorowaniu masy, równowagi i naturalnego ruchu.

Tim Allen, "Character Animation (Animowanie postaci)": | komplet

----------------------------

ANIMACJA JAKO WYZNANIE
06.07.2019 10:00 | 300'
07.07.2019 10:00 | 300'
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

Wyrzuć z siebie to, co mierzi, boli, dręczy, cieszy, bawi! Czy da się zaanimować wyznanie? Czy można wyznać animację? Bez słów? Praca z plasteliną będzie tematem przewodnim zajęć, a efektem – krótkie, kilkunastosekundowe animacje.

Monika Kuczyniecka, "Animacja jako wyznanie":
lista rezerwowa
https://forms.gle/2RKGachekvD49fWD6

----------------------------

PORÓWNANIE PROCESÓW TWORZENIA ANIMACJI W FILMACH I GRACH KOMPUTEROWYCH 
06.07.2019 11:00 | 240'
07.07.2019 11:00 | 240'
Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

W trakcie warsztatów zaprezentowane zostaną podstawy tworzenia animacji 3D, w tym zagadnienia związane z interfejsem oraz narzędziami animacyjnymi, stosowanymi w programie Maya.  Omówione będą także wybrane techniki animowania i przenoszenia ruchu z – uprzednio stworzonych – postaci, a także praktyczne sposoby eksportowania animacji.

Marcin Paśko, "Porównanie procesu tworzenia animacji do gier i w filmach":
https://forms.gle/neKmdJsEtNEKfZk36