Więcej niż rozrywka. Czym są i jak powstają "Serious Games" (tylko PL)

Gry Wideo
60’

Gry wideo odgrywają istotną rolę we współczesnej kulturze, a wraz z dynamicznym rozwojem branży gier obserwujemy ich wykorzystanie w nowych obszarach naszego życia. W świecie, w którym coraz trudniejsze jest utrzymanie naszej uwagi i koncentracji, przeciętny gracz spędza kilkanaście godzin tygodniowo na graniu, uzyskując wysoki stopień skupienia, przyswajając mnóstwo informacji. Dlaczego się tak dzieje i czy możemy wykorzystać to zaangażowanie i skupienie w pożytecznym celu? Nauka programowania, języków obcych, obsługi maszyn, wypracowanie dobrych nawyków lub skłonienie do refleksji - to tylko niektóre zastosowania "Serious Games". Podczas prelekcji zostaną zaprezentowane dobre praktyki projektowania gier poważnych oraz konkretne przykłady ich zastosowania, a także wyzwania, z jakimi muszą się mierzyć projektanci gier edukacyjnych.

Prowadzący: Jakub Ryfa (Doji)
Twórca gier niezależnych, współzałożyciel studia DOJI S.A. specjalizującego się w projektowaniu gier edukacyjnych oraz zgamifikowanych aplikacji na potrzeby szkół oraz klientów korporacyjnych. Odpowiedzialny za stworzenie gry Coffee Noir - Business Detective Game. Członek Poznańskiej Gildii Graczy. Entuzjasta niszowych, niezależnych gier wideo oraz wykorzystania nowych technologii w nauczaniu.

09.07 / 18:30
Kino Muza Sala 2
Zdjęcie główne
Zdjęcie 1
Więcej niż rozrywka. Czym są i jak powstają "Serious Games" (tylko PL) /
Zdjęcie 2
Więcej niż rozrywka. Czym są i jak powstają "Serious Games" (tylko PL) /
Zdjęcie 3
Więcej niż rozrywka. Czym są i jak powstają "Serious Games" (tylko PL) /