Między grą a filmem

Filmy na silnikach gier wideo

Animacja interakcja. Gry wideo

80’

Technologia gier wideo coraz śmielej wkracza w świat filmu animowanego. Jaka właściwie jest różnica między grą a filmem? Wszak obie dziedziny oparte są na naszych wrażeniach audiowizualnych. Przed Państwem panorama filmów, do których produkcji wykorzystano technologie stworzone z myślą o grach komputerowych. Oznacza to, że są niejako zapisem rozgrywki lub filmem, który mógłby być grą. W programie również pokaz świata gry, w którym powstał jeden z filmów.

 

Program:

A Day in the Life of a Turret, Smooth Few Films, USA, 2008, 4’

Martin Cries, Jonathan Vinel, Francja / France, 2017, 16’

Plastic Scoop, Andy Hughes, Wielka Brytania / UK, 2020, 24’

The Heretic, Veselin Efremov, Dania / Denmark, 2019, 8’

A Boy and his Kite, Gavin Moran, USA, 2015, 3’

Lumen in the Land of Nanite, Epic Games Team, USA, 2020, 8’

HOW TO DISSAPEAR, reż. Total Refusal, Austria, 2020, 20'

08.10 / 18:00
Kino Muza Sala 1
Między grą a filmem /
Między grą a filmem /