Animacja w grach wideo – techniki i gatunki

Gry Wideo
Juliusz Zenkner (Robot Gentleman)
/ 60’ /
Jakie są relacje animacji w grach wideo i filmu animowanego? Współczesne gry wideo w większości korzystają z szeroko pojętej animacji 3D tworzonej przy pomocy oprogramowania graficznego. Jednak w okresie rozkwitu gier niezależnych coraz więcej twórców decyduje się na pójście inną drogą. Podobnie jak w filmie animowanym, gry wideo korzystają z różnych technik i rodzajów animacji. Plastelina, wycinanka, czemu nie? W trakcie pokazu - prezentacji widzowie przekonają się, że gry to często małe dzieła sztuki, zarówno w aspekcie wizualnym, jak i narracyjnym, co zresztą jest ze sobą nierozerwalnie połączone. Prowadzący: Juliusz Zenkner (Robot Gentleman) 
Kadr filmu Animacja w grach wideo – techniki i gatunki
Kadr 1
Animacja w grach wideo – techniki i gatunki / Juliusz Zenkner (Robot Gentleman)
Kadr 2
Animacja w grach wideo – techniki i gatunki / Juliusz Zenkner (Robot Gentleman)
Kadr 3
Animacja w grach wideo – techniki i gatunki / Juliusz Zenkner (Robot Gentleman)

 

nazwa cel żywotność

PHPSESSID,
PHPSESSID,
XSRF-TOKEN,
themosis_session

niezbędne do działania strony sesja

cmplz_banner-status, cmplz_consented_services, cmplz_functional, cmplz_marketing, cmplz_policy_id, cmplz_preferences, cmplz_statistics

zarządzanie plikami cookies 365 dni

 

nazwa cel żywotność
_ga Oblicza dane dotyczące odwiedzających, sesji i kampanii, a także śledzi wykorzystanie witryny. 2 lata
_gid Przechowuje informacje o tym, jak odwiedzający korzystają ze strony internetowej 24 godziny
_gat_gtag Służy do rozróżniania użytkowników. 2 lata